2013. március 25., hétfő

Memóriajáték bébiételes kupakokból


Memória játék alapfokon, bébiétel kupakokból. Körző, köröket kivág, mintákat megrajzol (filctoll), kupakokba beragaszt.
Kislányom 20 hónapos, és többféleképpen is játszunk már vele:
  1. Keresd meg az almát, hol a másik alma?
  2. Ez mi az mi, hol a párja?
  3. Én lefordítok hármat, és mondja meg h melyik a szívecske.
  4. Itt a piros: lefordított két fa és egy alma tologatásával: hol az alma? Egyébként megdöbbentő volt számomra, hogy ezt a játékot már egy évesen is tökéletesen játszotta. Akkor még 3 kicsi virágcserép alatt görgettem egy kis piros labdát. Ha figyelt, 10-ből 9x eltalálta, akárhogy is trükköztem! 
  5. Hagyományos memóriajátéknak is jó lesz, de ha jól tudom erre még kb egy évet várnom kell, hogy megértse a játékszabályokat.
Szerintetek mikortól tudják ezt a játékot szabály szerint játszani a gyerekek?

Ezt a kupakmemóriát már láttam régen egy blogon, de sajnos nem emlékszem hogy hol. Ha valaki tudja kérem írja meg, hogy forrásként beírhassam...

Szép estét mindenkinek!

Frissítés! Megtaláltam az ötlet forrását!
Kifli és levendula: Recycling
Ő a kupakok tetejét lefestette, bár nem egyformára, ami memóriajáték esetén jelentős könnyítés :) És a kupakok belsejébe apró tárgyakat ragasztott, ami sztem zseniális :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése